Saturday, 7 May 2011

HARI AHAD LAWAN AMAL ISLAMI

Esok dh kena lwn amal islami harap harap lah sekolah kitaorang menag .....aku dh berdebah debah ni nk lawan esok aku nk tau ibu aku  dtng ke tak hah aku hrap ibu ku datang kat sana lah aku lawan kat SEKOLAH RENDAH AGAMA TELOK PANG LIMA GARANG ...dekat dekat ngan kampung aku tu..... acik aku kata insyaallah acik aku nk gi hahahah  gemira ah aku kalau ramai ramai dtg tengok persembahan aku lagi bersemangat lah aku hahhahahahahaha korang bacalah kalau korang dh baca doakan lah SEKOLAH AGAMA KANCHONG DARAT MENAG EK....

No comments:

Post a Comment