Monday, 9 May 2011

HARI AHAD HINGGA HARI INI AKU X SIHAT

hari perlawanan amal islami aku x sihat....hari ahad hinnga hari ni aku masih x sihat lagi harap harap lah aku sihat esok sebab aku dh banyak tertinggalan pelajaran  nanti mesti  ku datang sekolah kawan ku ckp qila ko ada byak kerja...perlawanan amal islami pun aku x tau dapat nombor baper aku nk tanya saper tunggu aku sekolah baru aku tau...masa tu iu ku x dapat datang sebab ibu ku sebok...sebab ibu ku jadi juri untuk sukan tadika kemas :'(

Saturday, 7 May 2011

SARAPAN PAGI

Hari ni saya makan MD sedap nya baru first time aku makan MD pada waktu pagi lah...pada waktu mlm dh biasa lah....SELAMAT MENENGOK DAN MENIKMATI...jangan tengok aje yer cubalah :)

HARI AHAD LAWAN AMAL ISLAMI

Esok dh kena lwn amal islami harap harap lah sekolah kitaorang menag .....aku dh berdebah debah ni nk lawan esok aku nk tau ibu aku  dtng ke tak hah aku hrap ibu ku datang kat sana lah aku lawan kat SEKOLAH RENDAH AGAMA TELOK PANG LIMA GARANG ...dekat dekat ngan kampung aku tu..... acik aku kata insyaallah acik aku nk gi hahahah  gemira ah aku kalau ramai ramai dtg tengok persembahan aku lagi bersemangat lah aku hahhahahahahaha korang bacalah kalau korang dh baca doakan lah SEKOLAH AGAMA KANCHONG DARAT MENAG EK....